1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 374 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

How to Build an Online Business


Poziom:

Temat: Biznes


A short guide on starting from scratch. We'll look very briefly at your business product/service, your website, your market and how to make sales. Steps: 1. Choose what you want to do. Stick with a hobby or interest. This means you'll already have good product knowledge and, more importantly, be passionate about what you are doing. 2. Assess the competition. See what they do good and look even more closely at what they do bad. Work out your unique selling point (USP) or competitive edge. This can be something obvious like cheaper prices, better customer service, newer products, and so on. 3. Brand yourself. Your company brand is extremely important and the first part of marketing. Do you need a sharp executive logo or a family friendly feel to sell your product? Get an appropriate name and get a rough idea of who you are appealing to. 4. Build a website. The website should be themed around your brand image. For the layout itself, you might copy a successful competitor. If you need a web designer, then find someone local. You'll need to meet them face-to-face and make sure that you know exactly who you are dealing with. 5. Market shamelessly. Tell everyone you know about your site. Add it to every directory and search engine that you can find. There are plenty of good free ones. Get onto related forums and chat rooms. Word of mouth is a very effective marketing tool; however, be sure to abide by forum rules. 6. Utilize PR marketing. You can submit an article about your new business to newspapers. If you are savvy enough to be able to get a story printed. then you'll have thousands of resultant visitors. 7. Close your sales. Now you need all these people to buy from your site. Don't be arrogant, but tell people about how great your product is. Use testimonials. Create a "need" for your customer to purchase your products, as opposed to a "want". Having sales and limited editions creates a sense of urgency; people don't like to miss out! 8. Distribute newsletter sales. Offer a free email newsletter on your site, where people can enter their email and receive great hints and tips on your area of expertise. Within these e-mails, you can suggest some new products and offers, as well. Don't be aggressive in your technique though, as it will scare off potential and repeat customers. 9. Work hard, and commit to it. Remember that success comes to those who work for it, which generally most people don't like to do. That means there's less competition. originated by: Colm O'Dwyer, Lucas Halbert, Nicole Willson, Nattawuth Source: www.wikihow.com

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics