1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 422 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

Standing Out in the Crowd


Poziom:

Temat: Biznes


I know I'm either going to show my age with what I'm about to say or, worse, brand myself as hopelessly anachronistic. Regardless, I've found our current business culture to be increasingly impersonal. If you have any doubt about this, feel free to pick up a phone, dial up any of your service providers and try to get an honest to goodness living, breathing human being to talk to on the line. Sure, you may indeed get one, but you'll wear the skin off your index finger pushing the number pad trying to get through the automated prompts and you're likely to spend the better part of an hour waiting on hold waiting. I probably shouldn't be using that example. I know, I've sold my fair share of those automated attendants in my time, but I wanted to make a point. We've become reliant on technology and doing business through computer proxy. It's the norm. Exceeding limitations means breaking out of the norm, though. Expanding your business takes more than doing what the rest of the crowd is doing. With that in mind, let me make a radical suggestion that really shouldn't be that radical, advertising with a personal touch. No, you don't have to personally answer every single call that comes into your office. What I'm suggesting is to print business cards (if you've got out of date or monotone cards, update your wallet with professional, color business cards) and brush up on your social networking skills. I'm not talking about knocking on doors and hitting people with aggressive sales pitches. What I'm talking about is actively engaging people in your community. You shouldn't lead with your card, either. Save the business card for the tail end of your conversation, after you've made a personal connection. In the process, you'll make some friends, find new customers and become a more prominent and recognizable face in your community. That's the key. When you put a human face on your business, people will feel more comfortable spending their money with you. Given the choice, most consumers would rather deal with someone they know in their community than another cold, faceless corporate entity. This works both ways too. Since your customers will be friends and neighbors instead of walking dollar signs, you'll find that your levels of service and commitment to delivering on your promises will increase, which will further bolster your customer base. It's a win/win situation that requires a very minimal investment - just the cost of business card printing and a small expenditure of your time. It could be the thing that finally makes your business an enduring, local institution. Who knows, it might even inspire you to turn off the automated attendant and answer your phone when a customer calls. Hey, I can always dream, right? Author: print_place01 Source: http://www.articlecircle.com/ - Free Articles Directory About the Author For more information, you can visit this page on business card printing and color business cards.

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics